Odpovede na najčastejšie otázky o fotobúdke

Čo je to fotobúdka a ako funguje?

Fotobúdka alebo fotokútik je prenosný “prístroj” na fotenie a okamžitú tlač prípadne aj zdieľanie fotografií. Tvorí ju statív, na ktorom je umiestnený estetický drevený box, ktorý dokáže fotiť a fotografiu ihneď aj vytlačiť. Ďalej je jej súčasťou fotopozadie a stolík s rekvizitami, ktoré výsledný efekt pekne dotvoria. Fotobúdku si prenajímate aj s obsluhou, ktorá sa po celú dobu stará o priebeh fotenia. Vyberiete si z pripravených rekvizít. Na obrazovke stlačíte tlačidlo, ktorým sa spustí fotenie (väčšinou ho stláča obsluha). Vďaka živému náhľadu sa vidíte ešte pred odfotením podobne ako v zrkadle a pripravíte si pózu. Po odpočítaní 5 sekúnd fotobúdka odfotí prvý záber, následne po ďalších 7 sekundách odfotí druhý záber. Obe tieto fotografie náš software vloží na vopred pripravenú grafiku a vytlačí výslednú fotografiu.

_______

Kde pôsobíte?

Kedže fotobúdka je ľahko prenosná, tak aj naše pole pôsobnosti nie je ničím ohraničené. Kde si nás objednáte, tam prídeme. Väčšinou sa pohybujeme v Prievidzi a okolí, kde aj sídlime. No často nás môžete stretnúť aj v Bratislave a v mnohých iných mestách najmä na západnom a strednom Slovensku.

_______

Aké pozadia a rekvizity máte v ponuke?

V rámci rezervácie ktoréhokoľvek z našich balíkov prenájmu si môžete vybrať zo základných pozadí na fotenie. Tie nájdete tu: výber pozadí pre fotobúdku. Ďalej máte k dispozícii základný balík rekvizít, ktorý obsahuje rôzne 2D aj 3D pery, fúziky, okuliare, srdiečka a nápisy, tématické tabuľky s textom a obrázkami. Vieme zabezpečiť aj extra pozadie alebo rekvizity prispôsobené priamo pre konkrétnu udalosť napríklad v tvare loga Vašej spoločnosti.

_______

Na koľko hodín si vás mám objednať?

Vhodná dĺžka času prenájmu je závislá hlavne na počte hostí na udalosti. V priemere rátajte na každých 50 hostí približne hodinu až hodinu a pol. Z našich skúseností teda odporúčame prenájom na 3 hodiny, pri počte hostí okolo 100. Ak máte približne 50 hostí postačia aj 2 hodiny. Ak očakávate viac ako 100 hostí, je to na zvážení v závislosti aj od charakteru udalosti.

_______

Je v cene prenájmu zahrnutý aj čas na vašu prípravu?

Nie, v cene prenájmu je čas určený výhradne na vaše fotenie a tlač fotografií. Naša príprava trvá zvyčajne 20 – 30 minút. Preto vždy prídeme na miesto určenia jednu hodinu pred dohodnutým začiatkom fotenia. Môže sa stať, že je potrebné diskrétne vyloženie a príprava fotobúdky, tak aby sme nenarušili chod už prebiehajúceho večierku, vtedy je možné dohodnúť sa aj na skoršom príchode.

_______

Koľko fotiek si môžem vytlačiť?

Iba v jednom našom balíku “Základný balík” kde je prenájom na dve hodiny, je obmedzené množstvo na tlač 100 ks fotografií. Ostatné naše balíky sú s neobmedzenou tlačou. Jediné čím je obmedzené množstvo vytlačených fotografií je čas prenájmu. Samozrejme je možné okamžite vytlačiť aj viac kópií jednej fotografie.

_______

Kedy je najvhodnejší čas na fotobúdku počas prebiehajúceho večierku?

Z našich skúseností odporúčame začať s fotením čo najskôr po oficiálnej časti akejkoľvek udalosti. Fotobúdka pomôže hosťom uvolniť sa a rozprúdi zábavu. V prípade firemných prezentácií a iných udalostí Vám radi pomôžeme nájsť ten najvhodnejší čas na fotenie.

_______

Koľko priestoru potrebujete na umiestnenie fotobúdky?

Je potrebné rezervovať si pre nás priestor približne 2 x 3 m v dosahu elektrickej zásuvky. Výška stropu je potrebná aspoň 2,2 m. V prípade potreby sa vieme aj uskromniť, ale vtedy je dobré ak si priestorové podmienky dohodneme vopred, aby sme sa vedeli prispôsobiť. Môže ísť aj o vonkajší priestor, ak je zabezpečená ochrana pred dažďom, vetrom, slnkom a stabilná rovná podlaha.

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *